MotoGP Macaristan Grand Prix’sinde zafer Marc Marquez’in

Motosiklet yarışlarının en önemli organizasyonunda sezonun 14. etabı, başkent Budapeşte yakınlarındaki 4,08 kilometrelik Balaton Park’ta, 26 tur üzerinden düzenlendi.

MotoGP’de 6 kez şampiyonluk yaşayan Marquez, bitiş çizgisini 42 dakika, 37 saniyelik süresiyle birinci sırada geçerek üst üste 7, sezonun 10. zaferine ulaştı.

Red Bull KTM takımından İspanyol Pedro Acosta, liderin 4.314 saniye gerisinde ikinci, Aprilia ekibinin İtalyan pilotu Marco Bezzecchi ise Marquez’in 7.488 saniye arkasında üçüncü sırayı aldı.

Sezonun 15. yarışı Katalonya Grand Prix’si, 7 Eylül Pazar günü koşulacak.

Pilotlar klasmanda ilk 5’teki isimler şöyle:

1. Marc Marquez (İspanya): 455 puan

2. Alex Marquez (İspanya): 280

3. Francesco Bagnaia (İtalya): 228

4. Marco Bezzecchi (İtalya): 197

5. Pedro Acosta (İspanya): 164

Related Posts

BBL Esports, FUT Esports galibiyetinin ardından Fnatic ile playoff maçına çıkıyor

VCT 2025: EMEA Ligi’nde Türk temsilcisi BBL Esports, kritik yarı final mücadelesinde Fnatic ile karşılaşacak.

Harvardlı gökbilimci: Uzaylılar şu anda insan zekasını ölçüyor

NASA ve çoğu gökbilimci 3I/ATLAS adlı kozmik cismin bir kuyruklu yıldız olduğunu savunsa da Harvard Üniversitesi’nden Gökbilimci Avi Loeb farklı düşünüyor.

Tarihin en başarılı sedanlarından biri oldu! İşte en problemli Toyota Camry nesilleri…

Otomotiv uzmanları, on binlerce kullanıcı şikayetini analiz ederek, Camry’nin tarihindeki en sorunlu nesli ve model yıllarını belirledi.

Apple bazı bilgileri yanlışlıkla sızdırdı

Apple’ın paylaştığı bir kodda M5 çipli Vision Pro 2, daha iyi özelilklerde iPad Mini ve daha fazlası yer alıyor.

Google, katlanabilir ekranlı Pixel 10 Pro Fold’u için video yayınladı

Google, yeni Pixel 10 Pro Fold’un resmi tasarımını paylaştı. Tanıtıma(20 Ağustos) 1 hafta kala yapılan bu hamle telefonla ilgili beklentileri güncelledi.

25 yıllık sistem değişiyor: Artık Google’da üst sıradaki haberleri siz belirleyeceksiniz

Google, arama deneyimini kişiselleştirecek önemli bir adım attı. Şirket, kullanıcıların “üst haberler” bölümünde görmek istedikleri medya kuruluşlarını kendilerinin seçebileceği “tercih edilen kaynaklar” özelliğini duyurdu. Böylece arama sonuçları, artık herkesin ilgi duyduğu haber sitelerine göre şekillenecek. İlk etapta ABD ve Hindistan’da devreye giren özellik, haber takibini kişisel tercihlere göre yeniden tanımlamayı hedefliyor.